Αντιμετώπιση προβλημάτων

Τα ακουστικά δεν λειτουργούν καθόλου:

Δοκιμάστε πρώτα:

  • Απενεργοποιήστε και ενεργοποιήστε τα ακουστικά. Για τα επαναφορτιζόμενα ακουστικά αυτό μπορεί να γίνει αφού τα τοποθετήσετε στον φορτιστή για 5 δευτερόλεπτα και στην συνέχεια τα αφαιρέσετε. Για ακουστικά που λειτουργούν με μπαταρίες, ανοίξτε και κλείστε τις μπαταριοθήκες για να τα  επανεκκινήσετε. 

Ας προσπαθήσουμε να περιορίσουμε τις πιθανότητες ενός προβλήματος τροφοδοσίας ή ήχου:

  • Μπορείτε να ακούσετε την μελωδία εκκίνησης των ακουστικών όταν τα ενεργοποιείτε;
  • Μπορείτε επίσης να ελέγξετε την κατάσταση των μπαταριών μέσα από το Signia app για να σιγουρευτείτε πως τα ακουστικά ενεργοποιούνται και συνδέονται με το κινητό σας τηλέφωνο. Αν χρησιμοποιείτε μπαταρίες, δοκιμάστε μια νέα μπαταρία, κατά προτίμηση από νέα συσκευασία.

Τα ακουστικά λειτουργούν, αλλά η απόδοσή τους είναι πολύ μικρή έως μηδενική

Τα περισσότερα ακουστικά διαθέτουν ειδικά φίλτρα που προστατεύουν τα μεγάφωνα από την κυψελίδα. Αντικαταστήστε τα μόλις τα δείτε να φράζουν ή όποτε σας το έχει συστήσει ο επαγγελματίας ακοής.

Τα ακουστικά φαίνονται καθαρά και τα φίλτρα έχουν αλλαχθεί αλλά συνεχίζουν να μην έχουν σωστή απόδοση μετά την επανεκκίνηση

Αν τα ανοίγματα των μικροφώνων είναι βουλωμένα, αυτό μπορεί να εμποδίσει τα ακουστικά να λαμβάνουν ήχο, με αποτέλεσμα να μην παράγουν ήχο. Χρησιμοποιήστε ένα βουρτσάκι καθαρισμού για να καθαρίσετε τα ανοίγματα γύρω από τα μικρόφωνα. Επίσης δώστε ιδιαίτερη σημασία στον καθαρισμό γύρω από τα κουμπιά και τις μπαταριοθήκες των ακουστικών.

Όλα φαίνονται καθαρά αλλά τα ακουστικά δεν ενεργοποιούνται και στην εφαρμογή δεν υπάρχει ένδειξη μπαταρίας

Αντικαταστήστε την μπαταρία. Αν τα ακουστικά σας είναι επαναφορτιζόμενα, οι ενδείξεις LED του φορτιστή θα σας ενημερώσουν για την έναρξη του κύκλου φόρτισης. Αν οι λυχνίες LED δεν ανάβουν ή εμφανίζουν την ένδειξη σφάλματος, ελέγξτε τις επαφές φόρτισης των ακουστικών καθώς και του φορτιστή. Χρησιμοποιήστε ένα στεγνό και απαλό πανί για να τις καθαρίσετε από τυχόν ακαθαρσίες. Αν διαθέτετε φορητό φορτιστή, δοκιμάστε να τον συνδέσετε πρώτα στην παροχή ρεύματος και μετά τοποθετήστε μέσα τα ακουστικά για να ξεκινήσει η φόρτιση.

Οι νέες μπαταρίες δεν βοηθούν ή ο φορτιστής δείχνει πως τα ακουστικά φορτίζουν αλλά συνεχίζουν να μην αποδίδουν σωστά όταν ενεργοποιούνται

Μπορεί να υπάρχει κάποια βλάβη στα αναλώσιμα των ακουστικών, όπως τα μεγάφωνα. Επικοινωνήστε με τον επαγγελματία ακοής για περαιτέρω βοήθεια.

Τα ακουστικά λειτουργούν, αλλά δεν μπορώ να κάνω streaming

Είναι πιθανό η βασική πηγή του προβλήματος να βρίσκεται στην συνδεσιμότητα του Bluetooth. Επισκεφτείτε την ενότητα Service και Υποστήριξη και δείτε με τι τρόπο μπορείτε να αποσυνδέσετε και να επανασυνδέσετε τα ακουστικά σας με το κινητό σας τηλέφωνο.

Τα ακουστικά ενδέχεται να είναι κατεστραμμένα ή ελαττωματικά

Επικοινωνήστε με τον επαγγελματία ακοής.

Ο ήχος των ακουστικών είναι παραμορφωμένος

Δοκιμάστε πρώτα:

  • Να μειώσετε την ένταση
  • Χρησιμοποιήστε τον ηλεκτρικό αφυγραντήρα
  • Καθαρίστε ή αντικαταστήστε τα εκμαγεία/domes/sleeves

Η ένταση είναι πολύ υψηλή

Δοκιμάστε να μειώσετε την ένταση των ακουστικών χειροκίνητα ή μέσω του Signia app. Η υψηλή ένταση συχνά μπορεί να δημιουργήσει παραμόρφωση στον ήχο, ειδικά σε περιβάλλοντα με θόρυβο.  

Χαμηλή μπαταρία ή χαμηλά επίπεδα φόρτισης

Αντικαταστήστε τις μπαταρίες ή φορτίστε τα ακουστικά σας. Τα χαμηλά επίπεδα μπαταρίας μπορεί να επηρεάσουν την ποιότητα του ήχου.

Τα ακουστικά είναι λερωμένα ή βουλωμένα

Καθαρίστε τα ακουστικά σας προσεκτικά ή καθαρίστε / αντικαταστήστε όλα τα αναλώσιμα.

Προβλήματα στο λειτουργικό

Αν η παραμόρφωση συνεχιστεί, ο επαγγελματίας ακοής μπορεί να ελέγξει για εσωτερικές βλάβες ή για προβλήματα στις ρυθμίσεις

Τα ακουστικά σφυρίζουν

Τα ακουστικά ή τα αναλώσιμά τους δεν είναι τοποθετημένα σωστά στα αυτιά

Αφαιρέστε και επανατοποθετήστε τα ακουστικά στα αυτιά σας και ελέγξτε αν τα εκμαγεία εφαρμόζουν σωστά. Η κακή εφαρμογή των ακουστικών μπορεί να οδηγήσει σε ανάδραση με αποτέλεσμα τα ακουστικά σας να σφυρίζουν.   

Η ένταση είναι πολύ υψηλή

Δοκιμάσετε να χαμηλώσετε την ένταση των ακουστικών σας. Η περίσσεια ενίσχυση μπορεί να οδηγήσει από μόνη της σε ανάδραση.

Τα εκμαγεία / domes / sleeves είναι λερωμένα ή βουλωμένα

Καθαρίστε ή αντικαταστήστε τα αναλώσιμα των ακουστικών εάν χρειαστεί. Βεβαιωθείτε πως είναι εξίσου καθαρά και τα φίλτρα.

Τα ακουστικά δεν φορτίζουν

Ο φορτιστής δεν είναι σωστά τοποθετημένος στην παροχή ρεύματος

Σιγουρευτείτε πως ο φορτιστής είναι τοποθετημένος με ασφάλεια σε μία πρίζα που λειτουργεί. Δοκιμάστε και μια διαφορετική πρίζα ή άλλη παροχή ρεύματος για να αποκλείσετε τυχόν προβλήματα στην τροφοδοσία.

Τα ακουστικά δεν είναι σωστά τοποθετημένα μέσα στον φορτιστή

Αφαιρέστε και τοποθετήστε ξανά τα ακουστικά στον φορτιστή. Αν τα ακουστικά φορτίζουν, θα πρέπει να βλέπετε την λυχνία φόρτισης ενεργοποιημένη. Αν τα ακουστικά διαθέτουν χρυσές επαφές φόρτισης, θα πρέπει όταν τοποθετούνται στον φορτιστή να «κουμπώνουν» στις θέσεις φόρτισης. 

Οι επαφές φόρτισης των ακουστικών είναι λερωμένες

Καθαρίστε απαλά τις μεταλλικές επαφές φόρτισης των ακουστικών χρησιμοποιώντας ένα απαλό και στεγνό πανάκι για να αφαιρέσετε τυχόν σκόνη, κυψελίδα ή άλλα κατάλοιπα.

Οι επαφές φόρτισης του φορτιστή είναι λερωμένες ή βουλωμένες

Χρησιμοποιήστε ένα στεγνό πανάκι ή μια μαλακή βούρτσα για να καθαρίσετε τις χρυσές επαφές φόρτισης του φορτιστή. Μην χρησιμοποιείτε υγρά.

Τα ακουστικά ή ο φορτιστής χρειάζονται επισκευή

Αν τα προβλήματα επιμένουν ή οι λυχνίες του φορτιστή εμφανίζουν την ένδειξη σφάλματος (ανατρέξτε στον οδηγό χρήσης του φορτιστή), τα ακουστικά ή ο φορτιστής χρήζουν επισκευής. Θα χρειαστεί μαζί με τα ακουστικά να έχετε το καλώδιο φόρτισης καθώς και τον αντάπτορα USB για πιο ολοκληρωμένο έλεγχο.

Αν μόνο το ένα ακουστικό δεν φορτίζει και ο φορτιστής σας δεν έχει προκαθορισμένη θέση ( αριστερά / δεξιά ), δοκιμάστε να αλλάξετε την θέση των ακουστικών. Αν το ακουστικό φορτίζει στην άλλη θέση, τότε λογικά το πρόβλημα βρίσκεται στην θέση φόρτισης. Αν το ακουστικό δεν φορτίζει σε καμία από τις θέσεις φόρτισης τότε η βλάβη θα βρίσκεται στο ακουστικό. Ενημερώστε τον επαγγελματία ακοής για τα αποτελέσματα των δοκιμών σας και αν αυτά βοήθησαν ή όχι.

Περισσότερες συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων

Τι θα γίνει αν ξεχάσω να φορτίσω τα ακουστικά μου;

Τα ακουστικά σας θα απενεργοποιηθούν αυτόματα μόλις αδειάσει η μπαταρία. Φορτίστε τα ακουστικά σας το συντομότερο δυνατό.
Τα ακουστικά που έχουν μείνει εκτός φόρτισης για πάνω από 6 μήνες, μπορεί να αποκτήσουν βλάβη λόγω μη αναστρέψιμης βαθιάς αποφόρτισης της μπαταρίας.

Τι πρέπει να κάνω αν τα ακουστικά μου αναπαράγουν ήχους απροσδόκητα;

Αν οι ήχοι αυτοί αναπαράγονται περιοδικά, τότε δοκιμάστε να φορτίσετε τα ακουστικά σας για τουλάχιστον μισή ώρα. Αν τα ακουστικά σας δεν διαθέτουν λειτουργία επαναφόρτισης, δοκιμάστε να αλλάξετε μπαταρία. Κατόπιν, φορέστε ξανά τα ακουστικά σας και ακούστε τα. Αν ο ήχος επαναλαμβάνεται περιοδικά, τότε επικοινωνήστε με τον επαγγελματία ακοής για να ελέγξει αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο ακουστικό σας. Ταυτόχρονα, μπορείτε να ζητήσετε να σας δείξουν ποιους ήχους αναπαράγουν τα ακουστικά υπό φυσιολογικές συνθήκες και σε περίπτωση που αναγνωρίσετε κάποιον από αυτούς θα κατανοήσετε με ποιά λειτουργία σχετίζεται ο αντίστοιχος ήχος. Τέλος, αν τα ακουστικά σας διαθέτουν κουμπιά, σιγουρευτείτε πως τα κουμπιά δεν κολλάνε ή δεν πιέζονται κατά λάθος κατά την χρήση των ακουστικών.

Τα ακουστικά μου λειτουργούν κανονικά όσον αφορά την ακοή, αλλά δεν μπορώ να κάνω streaming ήχου και/ή δεν μπορώ να χειριστώ πια τα ακουστικά μου μέσω του app

Ανατρέξτε στην σελίδα Service και Υποστήριξη για περισσότερες πληροφορίες.